معاونت تحقیقات و فناوری

برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید
  • 1405/03/30 - 11:47
  • - تعداد بازدید: 42
  • - تعداد بازدیدکننده: 40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
نشست تعاملی

نشست تعاملی اعضای هیأت علمی پژوهشی دانشگاه با معاون و شورای مدیران تحقیقات و فناوری

نشست تعاملی اعضای هیأت علمی پژوهشی دانشگاه با معاون و شورای مدیران تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی ارومیه، صبح امروز ۳۰ خرداد ۱۴۰۵ در سالن EDC ستاد دانشگاه برگزار شد.
 
در آغاز این نشست، دکتر خلخالی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه ضمن تسلیت فرارسیدن ایام ماه محرم و گرامیداشت این مناسبت، بر اهمیت همفکری و تعامل سازنده میان اعضای هیأت علمی و مدیران حوزه پژوهش تأکید کرد.
 
وی با اشاره به هدف اصلی این نشست، اظهار داشت که این جلسه بیش از آنکه محلی برای ارائه گزارش‌ها باشد، فرصتی برای شنیدن دیدگاه‌ها، دغدغه‌ها، پیشنهادها و راهکارهای اعضای هیأت علمی پژوهشی است.
 
دکتر خلخالی همچنین تأکید کرد که معاونت تحقیقات و فناوری آمادگی دارد نظرات و پیشنهادهای مطرح‌شده را برای بهبود فرآیندهای پژوهشی و رفع چالش‌های موجود مورد بررسی قرار دهد.
 
در ادامه، اعضای هیأت علمی پژوهشی دانشگاه به بیان دیدگاه‌ها، مسائل، چالش‌ها و پیشنهادهای خود در حوزه‌های مختلف پژوهشی پرداختند. 
 
بررسی راهکارهای هم‌افزایی پژوهشی، تقویت همکاری‌های علمی و بین‌رشته‌ای، تسهیل فرآیندهای تحقیقاتی و حمایت از فعالیت‌های پژوهشی از جمله محورهای مطرح‌شده در این نشست بود.
 
این نشست در راستای تقویت تعامل، هم‌اندیشی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های اعضای هیأت علمی برای توسعه و ارتقای فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه برگزار شد.
 
 
 
روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری
 
 
 
  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 29842
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

تنظیمات قالب